WELKOM !
contact
KOESTER .
VERTRAAG .
piep!
Vleugelverhalen
Meer...
Ik kocht ze allemaal om cadeau
te geven maar het openmaken
op zich voelde als een cadeau voor mijzelf. Wat maak jij toch mooie dingen!
Ik zou jouw webshop leeg kopen! Je aquarellen zijn gewoon prachtig... je woorden wonderbaarlijk. Wat zou de wereld er een stuk mooier uitzien!
Mijn mama was superblij met haar madeliefste keukenschort. De paraplu die hou ik voor mezelf ;-)
Fine art print "PLEKJE – 30 x 40 cm
Trio Fine art prints "PASSIE+DANS+BLOEMEN" – 30 x 40 cm
Duo Fine art prints "WIND+ADEM" – 30 x 40 cm
Fine art print "HART" – 30 x 40 cm